LSS - Info filminspelning

Nyahamnen

Hej .

Ett lite annorlunda mail från LSS.
Blev precis kontaktad av SVT. De kommer att göra en filminspelning i Bastevik nu på tisdag den 19 maj. Så det kommer vara lite ökad aktivitet i hamnen då filmteamet är omkring 30 personer och mycket utrustning.
Vi ombeds att försöka unvika området kring Bastevik så mycket som möjligt för att inte störa filminspelningen.

Sprida gärna informationen till andra som inte är medlemmar i LSS.



Med varma hälsningar från

Styrelsen
Email Marketing Powered by MailPoet