LSS - Info filminspelning
|
|
|
|
|
|
Hej .
|
|
Ett lite annorlunda mail från LSS.
|
|
Blev precis kontaktad av SVT. De kommer att göra en filminspelning i Bastevik nu på tisdag den 19 maj. Så det kommer vara lite ökad aktivitet i hamnen då filmteamet är omkring 30 personer och mycket utrustning.
|
Vi ombeds att försöka unvika området kring Bastevik så mycket som möjligt för att inte störa filminspelningen.
|
Sprida gärna informationen till andra som inte är medlemmar i LSS.
|
|
|
|
|
|
|
Med varma hälsningar från
|
|
|
|
|
|
|